Avocado - 10 motive pentru care este sanatos

13-05-2020
de catre . Admin
Avocado - 10 motive pentru care este sanatos

Avocado este un fruct unic. Este bogat în special în grăsimi și, prin urmare, furnizează o mulțime de calorii. Acest articol explică de ce grăsimea face într-adevăr sănătos avocado și ce alte beneficii pentru sănătate oferă. 

În ultimii ani au existat la fel de multe bombe cu privire la mâncare, cât și despre avocado. Prin consistența cremoasă și gustul distinctiv, a devenit un ingredient popular într-o varietate de feluri de mâncare. 

Indiferent dacă este folosit clasic într-o salată, ca topping pentru un sandwich sau ca ingredient într-un desert extravagant -  bucătarii creativi au nenumărate utilizări pentru fructele verzi. 

Nu este o coincidență faptul că avocado este gustos, este și deosebit de sănătos - din aceste 10 motive:

1. Contine nutrienți 

Aproape orice fruct oferă la fel de mulți nutrienți importanți ca avocado. Nu este doar o sursă deosebit de bună de acizi grași nesaturați, dar contine si o mulțime de vitamine și minerale, cum ar fi vitaminele B, vitamina K, potasiu, cupru, vitamina E și vitamina C. Acestea sunt esențiale pentru sănătate și joacă un rol important în numeroase procese din organism.

100 de grame de avocado acoperă deja 30% din necesarul zilnic de vitamina K și 27% din necesarul zilnic de acid folic.

Avocado are, de asemenea, uncontinut ridicat de fibre și antioxidanți

Important: Avocado este deosebit de sănătos, deoarece conține o mulțime de nutrienți importanți, este un bun furnizor de acid folic, vitamina K, potasiu și, de asemenea, vitamina E. De asemenea, este bogat in acizi grași sănătoși.

2. Sursă excelentă de potasiu

Fiecare celulă se bazează pe suficient potasiu pentru a funcționa corect. Dacă nu există suficient potasiu, celulele nervoase și musculare nu mai pot transmite în mod corespunzător semnale.

Este recomandat să se asigure un aport adecvat de potasiu, in special în ceea ce privește tensiunea sanguină și sănătatea inimii.

Studiile arată că potasiul poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale în hipertensiune arterială. Acest lucru a redus riscul de accident vascular cerebral cu până la 24 la sută.

La fel ca bananele , broccoli și spanacul, avocado este o sursă foarte bună de potasiu.

Important: Pe lângă banane, avocado este bogat în potasiu, ceea ce este important pentru o bună transmitere a stimulului de către celule. Este deosebit de util împotriva tensiunii arteriale mari. 

3. Ideal în sarcină

În timpul sarcinii, copilul în creștere are nevoie de o varietate de nutrienți pentru a se naște sănătos și bine dezvoltat.

Dacă mama are o dietă săracă în nutrienți, multe dintre aceste substanțe nutritive sunt extrase din rezervele organismului mamei. În acest fel, natura se asigură că bebelușul primește tot ce are nevoie. avoga

Excepția de aici este acidul folic. Acesta ar trebui să fie luat din abundență înainte de începerea sarcinii, fie printr-o dietă sănătoasă sau prin suplimente nutritive. Aportul adecvat protejează împotriva tulburărilor de dezvoltare la copil. 

Deja 100 de grame de avocado acoperă aproape o treime din necesarul zilnic de acid folic al unui adult. Cu toate acestea, necesarul de acid folic pentru femeile însărcinate este aproape de două ori mai mare. Deoarece nu numai corpul mamei, ci și bebelușul are nevoie de mult acid folic pentru dezvoltarea lui, trebuie acordată o dublă atenție alimentelor sănătoase și bogate în acid folic. 

Pe lângă avocado, cerealele integrale, leguminoasele și legumele precum broccoli sau sparanghel sunt alte surse bune de acid folic. 

Important: Acidul folic este foarte important pentru dezvoltarea copiilor în pântece. Avocado este o sursă bună de acid folic și susține un curs sănătos și normal de sarcină. 

4. Conține grăsimi bune care sunt bune pentru inimă

Avocado este foarte bogat în grăsimi. Cu aproape 77 la sută din calorii provenite din grăsimi, se află în topul listei de alimente grase din plante.

Unii experți spun chiar că acizii grași nesaturați ai avocado-ului pot ajuta la pierderea de grăsime din cauza enzimei lipaze. Enzima controlează arderea grăsimilor în timpul digestiei și în țesutul adipos, astfel încât grăsimea de avocado nu este păstrată și pierderea de grăsime în organism este accelerată.

Spre deosebire de cârnați sau brânză, de exemplu, grăsimea din avocado este foarte sănătoasă. Similar cu uleiul de măsline, este bogat în acid oleic, care combate inflamația în organism și are un efect pozitiv asupra sănătății inimii. 

Important: Avocado este bogat în acizi grași nesaturați și, prin urmare, foarte sănătos. Similar cu uleiul de măsline, avocado face parte dintr-o dietă antiinflamatoare și, prin urmare, este bun pentru inimă. 

5. Îmbunătățește absorbția de nutrienți

Unii nutrienți au nevoie de grăsimi pentru a fi absorbiți în mod corespunzător. Vitaminele solubile în grăsimi A, E și K, în special, nu se pot descurca fără grăsime.

Un studiu a comparat aportul de beta-caroten din două salate. O salată a fost pregătită cu și cealaltă fără avocado. Aportul de beta-caroten al salatei de avocado a fost de până la 17 ori mai mare.

Prin urmare, merită să combinați legumele cu avocado pentru a exploata potențialul nutrițional complet al alimentului.

Important: Vitaminele solubile în grăsimi sunt mai bine absorbite în prezența avocado. Combinația de legume cu fructul sănătos este ideală.

6. Ajuta digestia

Cu aproape 7 grame de fibre la 100 de grame, avocado este o sursă foarte bună de fibre vegetale indigestibile.

Puțini oameni consuma cel puțin 30 de grame de fibre pe zi. Media este de doar 24 de grame de fibre pe zi.

Multe probleme, cum ar fi constipația sau diareea, ar putea fi prevenite prin creșterea aportului. Fibra dietetică este foarte importantă pentru funcționarea normală a intestinului. 

În plus, fibra servește ca aliment pentru bacteriile benefice din intestinele noastre. Deci, dacă mănânci multă fibră, îți îmbunătățești și flora intestinală. 

Important: Prin conținutul ridicat de fibre, avocado aduce o contribuție importantă la sănătatea intestinală. În mod ideal, trebuie consumate cel puțin 30 de grame de fibre pe zi.

7. Scade nivelul de colesterol și trigliceride

Întrucât bolile cardiovasculare sunt cele mai frecvente cauze de deces la nivel mondial, sănătatea cardiacă este o prioritate pentru multe persoane. Nivelurile de colesterol și trigliceride prea mari sunt considerate factori de risc pentru un accident vascular cerebral sau un atac de cord.

Studiile au arătat că o dietă bogată în avocado și acizi grași nesaturați a dus la o reducere semnificativă a nivelului total de colesterol. De asemenea, s- a îmbunătățit raportul dintre HDL „bun” și LDL „rău” . Colesterolul LDL a scăzut cu până la 22 la sută, în timp ce HDL a crescut cu până la 11 la sută.

Valorile trigliceridelor participanților au scăzut cu până la 20 la sută în cursul studiilor.

Important: O dietă bogată în acizi grași nesaturați, precum cei din avocado, duc la o îmbunătățire semnificativă a nivelului de colesterol și trigliceride. 

8. Te ajută să slăbești

Avocado ne poate ajuta să slăbim creând o senzație de sațietate de lungă durată

Acesta a fost rezultatul unui studiu care a examinat efectele avocadoului asupra sațietății și a nivelului de zahăr din sânge. Participanții la studiu au fost împărțiți în două grupuri. Un grup a primit o salată fără, iar celălalt o salată cu avocado.

Participanții la grupul de avocado s-au simțit cu 23% mai plini și au avut o dorință mai mică cu 28% de a mânca din nou în următoarele cinci ore.

Proporția mare de grăsimi sănătoase pare să fie responsabilă pentru acest efect. Acestea oferă organismului un flux lent și constant de energie. Fibra suplimentară din avocado asigură, de asemenea, un nivel stabil al glicemiei.

Oamenii de știință vand in avocado un potențial mare atunci când vine vorba de prevenirea gustărilor inutile. Deci, dacă aveți probleme în a mânca între mese, v-ar putea ajuta să includeți o jumătate de avocado în dieta dvs. 

Important: Avocado ajută la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge. De asemenea, ofera senzatie de satietate și te asigură că sunt consumate mai puține gustări și astfel mai puține calorii. 

9. Ar putea proteja împotriva cancerului

O dietă bogată în fibre, bazată pe cereale integrale, legume și fructe este asociată cu un risc mai scăzut pentru multe tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân, prostată sau colon.

Având în vedere popularitatea actuală a avocadoului, se pune întrebarea despre ce efect are acest aliment asupra anumitor tipuri de cancer. Există primele semne că avocado poate ajuta la prevenirea cancerului.

Într-un studiu, extractul de avocado ar putea perturba creșterea celulelor în celulele canceroase de prostată. Într-un alt studiu, avocado a putut reduce efectele secundare ale chimioterapiei asupra limfocitelor.

10. Este bun pentru ochi

Avocado este o bună sursă de luteină antioxidantă. Luteina joacă un rol important în sănătatea ochilor.

Un aport mare de luteină și alți carotenoizi poate reduce riscul de apariție a bolilor oculare la bătrânețe .

Cataracta este una dintre aceste boli ale ochilor, la fel ca și degenerarea maculară.

Ulei de avocado pentru prăjit 

Uleiul de avogado poate fi încălzit la temperaturi de până la 270 de grade. Acest lucru îl face unul dintre cele mai bune uleiuri când vine vorba de prăjirea mâncării. Uleiul de avocado oferă unele dintre beneficiile pentru sănătate pe care le oferă fructul în sine. Este bogat în acizi grași monoinsaturați, vitamina E și un conținut ridicat de luteină. 

Avocado este o bombă de nutrienți și poate fi numit cu ușurință un superaliment. Utilizările sale versatile fac din avocado un favorit al tuturor bucătarilor. 

Comment-uri

Nici o postare găsită

Postare noua